30.1.08

karmaloopsi

deocamdata, va scriu doar salutare! mai tarziu, imi veti cunoaste frustrarile, ideile, inventiile si imaginatia. mi-am facut blog ca sa scriu pentru oricine are chef sa ma citeasca. daca nu va convine, plecati. eu injur, imi bag si-mi scot precum doresc, zic ce vreau eu si accept tot ce vrea eu. pentru ca am calatorit lumea si mi-am facut prieteni peste tot, voi scrie uneori si in engleza.


..........................................

for now, i'm writing hello! later, you'll get to know my frustratuons, my ideas, my inventions, and my imagination. i created this blog to write for anybody in the mood of reading it. if you don't like it, leave. i use bad words, i swear, i say what i want and accept also only what i want. because i have traveled the world and i've made friends everywhere, i'll write, on occasion, in english.

No comments: