6.2.08

Saptamana care a trecut am fost in vacanta. Doar cinci zile, dar si atat e bine. Unde, ma intrebati? In tarile calde. Am stat cu burta la soare, am baut Corona pe plaja, m-am simtit ca o regina. Si acum am revenit pe taramuri natale...si se sparse balonasul. Dar e totul in regula deocamdata, inca ma simt in vacanta. Azi am stat la birou si mi-am bagat...coatele...in toata munca lor. M-am lafait pe internet. Oricum astia au impresia ca-s o incompetenta totala, imi dau de corectat documentele altora. D-aia sunt eu sefa, ce sa zic. Nu ca m-ar deranja foarte tare, imi place sa am timp sa-mi beau cafeaua uitandu-ma pe YouTube. Vorbind de YouTube, am gasit cea mai misto reclama pe care am vazut-o eu in multa, multa vreme. E facuta de americani, surprinzator, dar e chiar amuzanta, si e pentru Ball Park Franks, de care evident ca n-am auzit pana acum. (laughing out loud)
Poftim, delectati-va si voi:



Mai sunt cateva, dar pe alea nu le pun, miscati-va si voi...manutele pe tastatura.

Oricum, schimband motivele de amuzament, citeam prin blogsfera diverse blogulete si am remarcat ca a inceput razboiul RoBlogFest. How fun, how fun! Se cearta lumea! Ca o domnisoara e in juriu, ca un blog care nu merita a fost nominalizat...ce urmeaza, ca eu scriu despre asta? Dar vai, nu ma flatati. =) Eu sunt un biet incepator. Mai am multe de invatat. Va astept cu sugestii, comentarii, injuraturi.

Si ca sa ma pronunt...mie imi place de Ariel. Pentru un tinerel atat de...tanar...e cel mai misto blogger ;) La mai multe blogguri.

Eu v-am pupat, sufiecient pentru ziua de azi, mai ales dupa atata vacanta. Au revoir, mes amis.

No comments: